Bymiljøavtale til Vestfoldbyen nå!
Carl-Erik Grimstad, Vestfold Venstres 1. kandidat ved stortingsvalget 2017 er opptatt av gode bymiljøer og brenner for bymiljøavtale også for Vestfoldbyen. **OBS! Denne artikkelen ble […]
Carl-Erik Grimstad, Vestfold Venstres 1. kandidat ved stortingsvalget 2017 er opptatt av gode bymiljøer og brenner for bymiljøavtale også for Vestfoldbyen. **OBS! Denne artikkelen ble […]
Borgen kan få seks busser i timen i rush, og to busser i timen utenom rush i neste ruteomlegging, sier Ruter. «Dette er fantastisk nytt […]
Venstres Carl-Erik Grimstad og Kåre Pettersen svarer opp Vestfold SVs 1. kandidat ved Stortingsvalget. **OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**
I Adresseavisen sin leder fredag 18. november pekes det på at de viktigste tiltakene for byutvikling er dobbeltsporet jernbane utenfor byens grenser. **OBS! Denne artikkelen […]
Det grønne skiftet skal lønne seg Hele Norge skal gjennom en omstilling til et mer miljøvennlig samfunn. Det vil føre til endringer både i by […]
Flyplasser er noe mye mer enn samferdsel. Flyplasser genererer regional næringsutvikling og nye arbeidsplasser. Det er årsaken til at Norge har en politikk som finansierer […]
Fra 14. oktober senkes prisen på månedskort på NSB med 20 prosent på blant annet Vestfoldbanen. Det betyr eksempelvis at månedskortet fra Tønsberg til Oslo blir 667,- […]
Ordføreren og opposisjonslederen skriver en god kommentar om premisser for fremtidig byutvikling i avisa, onsdag 7. september. Det er bare så synd at de samtidig […]
Det er ikke slik at alle kan sykle til og fra jobb og fritidsaktiviteter. På samme måte kan ikke alle kjøre bil eller ta kollektivtransport. […]
I et leserinnlegg begrunner Venstres gruppeleder Anders Wengen hvorfor hans parti støtter anbefalingen om å ikke gjøre store organisastoriske endringer i Brakar på det nåværende […]