Realismen = kvadratmeterprisen
Tenk for et fint byrom vi kan få over jernbanesporet vestvendt midt i Oslofjorden og med sykkelvei på det gamle jernbanesporet, på utsiden av Kleberget. […]
Tenk for et fint byrom vi kan få over jernbanesporet vestvendt midt i Oslofjorden og med sykkelvei på det gamle jernbanesporet, på utsiden av Kleberget. […]
– Det vi i fellesskap har fått til er det største nasjonale togløftet siden Stortinget i 1894 vedtok å bygge det som da var Norgeshistoriens […]
Stortingskandidat Rebekka Borsch (V) er svært godt fornøyd etter at de store linjene i ny Nasjonal transportplan (NTP) er blitt kjent. Venstre satser på jernbane […]
I Nasjonal Transportplan som rulles ut denne uka settes det av 500 millioner kroner til Gjøvikbanen. Det vil trolig være klart for timesavganger fra Gjøvik fra […]
Fylkesleder Roger Granum kommenterer framdriften for InterCity-utbyggingen i Gudbrandsdølen Dagningen fredag den 17. februar 2017. Støtten til full utbygging av dobbeltspor i Intercity-triangelet ser ut […]
Bystyret vedtok i november områderegulering for ny jernbanetrase med ny stasjon i Moss. Dette er en viktig sak som har skapt stort engasjement Saken startet […]
Venstres Carl-Erik Grimstad og Kåre Pettersen svarer opp Vestfold SVs 1. kandidat ved Stortingsvalget. **OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**
I Adresseavisen sin leder fredag 18. november pekes det på at de viktigste tiltakene for byutvikling er dobbeltsporet jernbane utenfor byens grenser. **OBS! Denne artikkelen […]
Carl-Erik Grimstad, varaordfører på Tjøme og stortingskandidat for Vestfold Venstre ved Stortingsvalget 2017, etterlyser et mer forpliktende samarbeid på Vestfoldbenken på Stortinget til beste for […]
Venstre var med på å vedta områdereguleringen for jernbanen gjennom Moss i bystyrets novembermøte. Endelig kan vi komme i gang med detaljutforming og utbygging. Venstres […]