Ønsker du å bli med Bergen Venstre å feire Pride?

Fra torsdag 6 juni til lørdag 8 juni skjer det mye spennende! Om du ønsker å bli med Bergen Venstre å feire mangfold og friheten til å være seg selv kan du delta på stand i Pride-park, Pride-lunsj og Pride-parade. Du kan finne oversikt over de ulike aktivitetene her på vår nettside under “aktiviteter” eller lese videre i denne artikkelen.

Stand i Pride-park (torsdag-lørdag)

Bergen Venstre skal ha en egen stand i Pride Park, og vi ønsker at så mange liberale sjeler som mulig blir med oss å stå på stand!

Standen er oppe på følgende tidspunkt:

Torsdag 6 juni fra klokken 15-20. Med en vakt fra 15:00-17:30, og en fra 17:30-20:00.

Fredag 7 juni fra klokken 15- 20. Med en vakt fra 15:00-17:30, og en fra 17:30-20:00.

Lørdag 8 juni fra klokken 14-20. Med en vakt 14:00-16:00, en vakt 16:00-18:00, og en siste vakt 18:00-20:00.

Om du ikke har mulighet til å ta en hel vakt, må du også gjerne stikke innom så lenge du kan!

Vaktliste: https://docs.google.com/…/1KYE1gmlR0wj2jux9KJjI…/edit…

Pride-lunsj før paraden (lørdag)

I forkant av paraden gjentar vi fjorårets suksess med å invitere til en egen Pride-lunsj. Det blir lett bevertning, musikk og god stemning før vi tar følge sammen til oppstilling før Paraden.

Påmelding til lunchen: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScZdtX5fwmb9c3Hb9GnR3Vyg2bmpAzRgibZLi

Pride-parade (lørdag)

Bli med Venstre å vise vår tilslutning til skeives rettigheter i selve Pride-paraden! Oppmøte for gående er mellom 12:00 og 13:00 med avgang 13:00. Oppmøte: Strandkaien.

Paraderute:

Paraden vil starte ved Bradbenken for så å gå over Bryggen – Torget – Strandkaien – mot Østre Murallmenning, og

til venstre inn i Strandgaten– Christian Michelsens gate – Markeveien – Veiten – Engen – Vaskerelven – Torggaten – Nedre Ole Bulls plass hvor paraden avsluttes ved Den blå steinen.