Nominasjonsprosessen i Sogn og Fjordane

Foto: Flickr.com / KRD (CC BY-NC 2.0)

Nominasjonsnemnda for Sogn og Fjordane valkrins har ansvar for arbeidet med å samle inn innspel frå medlemar, intervjue kandidatar og innstille på kva kandidatar som skal representere Sogn og Fjordane på Stortinget i neste periode. Det er likevel nominasjonsmøtet hausten 2024 som avgjer korleis vallista til stortingsvalet i 2025 skal sjå ut.

Liste over kandidatar til valliste finn du her.

Lista over kandidatar er utarbeida etter innspel frå lokallaga og etter dialog med dei føreslegne kandidatane.

På denne sida finn du nominasjonsnemnda sin framdriftsplan, kven som sit i nemnda, og korleis du kan sende inn innspel.

Venstres nominasjonsnemnd for Sogn og Fjordane valkrins blei vald på årsmøtet til Vestland Venstre og består av:

Leiar: Jan Henrik Nygård, Kinn

Medlem: Anne Mette Helle, Sunnfjord

Medlem: Gunvald Ludvigsen, Stad

Medlem: Trude Risnes, Sogndal

Vara – Sigrid Svartefoss, Sogndal

Vara – Svein Olav Senneset, Bremanger

Vara – Vigdis Tonning, Sunnfjord

I tillegg møter Venstrekvinnelaget, Unge Venstre og Liberale Studenter med kvar sin representant.

Medlem: Dina Bovim, Unge Venstre

Medlem: Janne Elin Alsaker, Venstrekvinnelaget

Medlem: Kristoffer Birkeland, Liberale Studentar

Nemnda sin leiar kan bli kontakta på e-post [email protected]. (Obs! Innspel på moglege kandidatar vert berre mottatt og handsama ved bruk av skjemaet over.)

Nominasjonsnemnda sin framdriftsplan:

15.mai:

– Kandidatskjema og informasjon om prosessen vert publisert

– E-post ut til lokallag, sideorganisasjonar og medlemmer

– E-post går ut til kandidatar i 2021 med oppmoding om å fylle ut kandidatskjema dersom dei ønsker renominasjon.

15.juni:

– Kandidatskjema stenger

– Frist for å ha meldt om kandidatur dersom ein ønsker å delta i prøvenominasjonar.

– Frist for representant og vararepresentantar til å melde frå om dei ønsker attval.

– Ei liste over kandidatar til nominasjon vert publisert på nettsida (namn, tilhøyrsle, ønska plassering)

Veke 25 Første intervjurunde med kandidatar.

4.august – Presentasjon av føreslegne kandidatar vert publisert på nettsida (videoformat). Kandidatar vil få meir informasjon tilsendt når fristen nærmar seg.

10. august: – Styret i Vestland Venstre sender ut innkalling til nominasjonsmøte for Sogn og Fjordane valkrins.

Veke 32 og 33:

– Lokallag og sideorganisasjonar held prøvenominasjonar. Eigen e-post om prøvenominasjonar vert sendt til lokallagsleiarar og leiarar for sideorganisasjonane. (Dette står lokallaga og sideorganisasjonane for sjølv)

– Frist for å sende inn resultat frå prøvenominasjonar til nominasjonsnemnda er utgangen av veke 33.

Veke 33 og 34:

– Intervjurundar med kandidatar

Seinast 24. august – Nominasjonsnemnda publiserer si innstilling til valliste for Sogn og Fjordane valkrins til stortingsvalet i 2025.

7. september – Nominasjonsmøte for Sogn og Fjordane valkrins.