Suksessrikt møte med Molde Venstre og nabokommuner

Foto: Annika Brandal

I dag hadde kommunene fra Romsdalen et inspirerende og konstruktivt møte med representanter fra hele Romsdalen, fylkets valgkampleder Annika Brandal, første kandidat til Møre og Romsdal Venstre Pål Farstad og tredjekandidat Frank Stenløs. Målet med møtet var å diskutere strategier og samarbeid for den kommende valgkampen, med fokus på valget i september.

Deltakerne engasjerte seg i en livlig diskusjon om de viktigste sakene for regionen vår, og hvordan Venstre best kan adressere disse i valgkampen. Alle parter delte sine erfaringer og suksesshistorier fra tidligere valgkamper, og sammen kom vi frem til en rekke konkrete tiltak og samarbeidsmuligheter som vil bidra til å styrke Venstre i regionen. Blant annet ble det lagt vekt på å utnytte sosiale medier, holde åpne møter og delta aktivt i lokalsamfunnet for å engasjere velgere og spre Venstres budskap.

Vi er svært takknemlige for alle de gode innspillene fra deltakerne, og ser frem til et tett og fruktbart samarbeid i tiden som kommer. Sammen vil vi jobbe for et grønnere, mer inkluderende og fremtidsrettet Møre og Romsdal. La oss sammen sikre en sterk Venstre-representasjon i valget i september!

Følg med på Molde Venstres nettside og sosiale medier for å holde deg oppdatert om våre aktiviteter og arrangementer i valgkampen.