Oslo Venstre søker valgkampmedarbeidere!

Foto: Liv Aarberg

Ville du jobbe i sommer for at Venstre vinner valget i Oslo? Er du en entusiastisk person og interessert i samfunn og politikk?

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 5 år siden.**

Oslo Venstre søker to medarbeidere i 100% til å være med på gjennomføring av valgkampanjen 2019. 1 stilling er fra 1. mai til og med 30. september og 1 stilling er fra 1. august t.o.m. 15 september. Det er mulig å gjøre tilpasninger i arbeidsperioden i overenstemmelse med de som blir ansatt.

Vi søker deg som kan være en del av teamet som bidrar til at organisasjonen har et høyt aktivitetsnivå i Oslo og bydelene, og som bistår med organisering av valgkampaktiviteter som rushtidsaksjoner, stands, dørbankaksjoner med mer.

Aktuelle arbeidsoppgaver

• Praktisk organisering av en del av Oslo Venstres valgkampaktiviteter, herunder oppfølging og mobilisering av frivillige til aktiviteter.
  • Verving av frivillige
  • Bistå lokallag med forberedelse og praktisk gjennomføring av aktiviteter
  • Forefallende kontorarbeid
  • Oppfølging av henvendelser
  • Distribusjon av valgkampmateriell

Egenskaper som vil bli vektlagt hos søker

• Evne til å jobbe selvstendig og være selvgående
  • Gjennomføringsevne
  • Ordenssans
  • Erfaring fra organisasjonsarbeid
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Gode sosiale egenskaper og samarbeidsevner

Arbeidstid er fleksibel, men knyttet til arbeidsoppgavene slik at deltakelse på møter (kveld/helg) må påregnes. Lønn etter avtale. Kontorplass er på Venstres Hus midt i Oslo sentrum. Du vil få en spennende arbeidserfaring i en hektisk valgkampperiode sammen med resten av valgkampteamet til Oslo Venstre.

Søknad med kortfattet CV sendes til [email protected] innen 31. mars 2019. Dersom du ønsker mer informasjon om stillingen, kan du ta kontakt med sekretariatsleder Joke Verwaard på e-post [email protected] eller telefon 97408428.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 5 år siden.**