Pål Farstad topper fylkeslista

Pål Farstad nominert på topplass til fylkestingvalget 2019, Foto:Kristiansund Venstre"

Det gikk som vi håpet; Pål Farstad er nominert på førsteplass på Venstres liste til fylkestingsvalget 2019. Ragnhild Helseth er innstilt på 7.plass, og Roald Røsand fra Averøy på 9.plass.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**

Tirsdag kveld tikket meldingen inn fra nominasjonsnemnda om at Pål Farstad nå er innstilt på første plass på Møre og Romsdal Venstre sin liste til fylkestingsvalget 2019. Bedre kandidat kan vi ikke få! Med sin erfaring fra tidligere verv i fylkestinget, som tidligere stortingsrepresentant og som kommunepolitiker, har han de beste forutsetninger for å fylle toppverv i fylkestinget. Ved siden av de formelle kvalifikasjonene så har Pål gjennom mange års innsats i politikken vist seg som en resultatorientert politiker som vinner frem og får til politiske løsninger.

På de neste plassene finner vi på 2.plass Britt Giske Andersen, Giske, 3.plass Frode Heimen fra Molde, 4.plass Lena Landsverk Sande fra Vanylven, og 5.plass Rita Rognskog, Aukra. Unge Venstre sin kandidat Amalie Ringstad Birkhol på 6.plass.

Ragnhild Helseth er innstilt på 7.plass på fylkestingslista. Listekandidater ellers fra Kristiansund er Per Sefland og Bjørnar Bøe Lundberg.

På 9.plass finner vi Roald Røsand fra Averøy.

Les mer på Møre og Romsdal Venstre sin hjemmeside Pål Farstad toppar Venstre si fylkestingsliste

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**