Vestfold Venstre og Telemark Venstre avholder nominasjonsmøte 23. september

Vestfold og Telemark på Landsmøtet 18, Foto: Venstre

Nominasjonsmøtet for fylkeslagene Vestfold Venstre og Telemark Venstre avholdes søndag 23. september 2018 på Gaustablikk Høyfjellshotell i Tinn i Telemark.

Da dette er første felles nominasjonsmøte, har man valgt å kombinere nominasjonsmøtet med LPN (Lokalpolitisk Nettverk-samling) på lørdagen 22. og deler av søndagen 23. september for å bli kjent og til inspirasjon. Nominasjonsmøtet skal vedta Venstres liste til fylkestingsvalget 2019 for Vestfold og Telemark fylke. Møtet starter kl. 12.

Helgen 21. – 23. september blir tre dager fylt med politikk og sosialt samvær. Årsaken til at LPN-samlingen også er lagt til samme helg som nominasjonsmøtet, er at en har som mål at medlemmene i Vestfold og Telemark skal bli bedre kjent, at det knyttes gode relasjoner mellom fylkene før gjennomføringen av felles nominasjonsmøtet og før sammenslåingen av fylkeslagene. Fredagen 21. september er satt av til en kvinnesamling kalt «Kvinner til topps». Denne er av en mer uformell karakter.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**