Nye ansikt i Oslo Venstre

Fra april får Oslo Venstre to nye kollegaer på laget, men du har kanskje allerede sett dem før.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**

Baard Salvesen er ansatt som kommunikasjons- og organisasjonsrådgiver i Oslo Venstres sekretariat. Mot valget i 2019 skal han blant annet jobbe med vårt kommunikasjonsarbeid og med å styrke vårt arbeid i Oslo Øst. Baard har god kompetanse på grafisk arbeid og sosiale medier, blant annet fra Venstre og Unge Venstre, og han imponerte med sine ideer for Oslo Venstres arbeid fremover.

Det føles som å komme hjem. Oslo trenger et rausere, grønnere og mer liberalt bystyre. Jeg gleder meg til å bidra til at Venstre tar tilbake makten i 2019.

Hallstein Bjercke blir gruppeleder
På rådhuset tar Hallstein Bjercke over som gruppeleder. Hallstein er bystyrerepresentant for Oslo Venstre og tidligere byråd for næring og kultur. Han har også vært rådgiver for Venstres stortingsgruppe og nestleder i Oslo Venstre.

Oslo skal være talentenes og mulighetenes by. Mitt mål er at alle skal få best mulig betingelser for å lykkes, enten man er nyinnflyttet eller har bodd her hele livet. For å lykkes, må vi ikke bare akseptere mangfoldet, vi må dyrke det.

Les mer om den nye sammensetningen av bystyregruppa fra 3. april 2018.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**