Stor takk til Pål og Asgeir

Pål Farstad og Asgeir Hansen, «Foto:Ragnhild Helseth»

På årsmøtet ble Pål Farstad takket for sin store innsats på Stortinget, og Asgeir Hansen fikk stor takk for sin innsats som lokallagsleder.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 7 år siden.**

Varaordfører Ragnhild Helseth sa i sine takkeord til Pål Farstad at det knapt finnes maken til stortingsrepresentant som Pål Farstad. Hvem andre har fått utrettet så mye for Nordmøre på Stortinget i løpet av en periode! Pål sikret midler til Høgskolesenteret og Campus Kristiansund og til Helseinnovasjonssenteret. Nå kappes alle partier om å ha et eierforhold til disse. Nevnes må også midlene som Pål fikk gjennom til Kristiansund kirke kunst kulturfestival.

Asgeir Hansen hadde takket nei til gjenvalg som lokallagsleder etter tre år som leder i Kristiansund. Per Sefland ble valgt som ny leder av Kristiansund Venstre.

Oddbjørn Reiten gikk ut av styret etter 10 års innsats. Han var med fra da kommunene Frei og Kristiansund slo seg sammen ved nyttår 2008, der han tidligere var medlem av Frei Venstre og kommunestyremedlem.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 7 år siden.**