Oslo Venstre søker fungerende sekretariatsleder

Foto: Jo Straube
Oslo Venstre søker fungerende sekretariatsleder for perioden 1. januar – 30. september 2017, søknadsfrist 28. oktober 2016. Du er innstilt på å bidra til valgkampen 2017 og driften av Oslo Venstre i perioden. Du vil spille en avgjørende rolle i valgkampen.
**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**

Stillingen er et vikariat i 100% med mulighet for oppstart fra dd. Det kan bli mulighet for forlengelse. Arbeidstiden er fleksibel, men det må påregnes en del møteaktivitet på kveldstid og en hektisk arbeidsperiode i den korte valgkampen.Vi søker en strukturert og selvgående person som er innstilt på å bidra til avvikling av årsmøte, lokallagsoppfølging, valgkamplanlegging og – gjennomføring. Du vil spille en avgjørende rolle i driften av Oslo Venstre i denne perioden.

Du vil i samarbeid med ledertrio forberede, legge til rette for og koordinere Oslo Venstres medlemsaktivitet, skolering, formelle møter og lokallagenes arbeid. I tillegg står sekretariatsleder for direkte medlemskontakt, informasjons- og kommunikasjonsarbeid på nettsider og nyhetsbrev, produksjon av valgkampmateriell med mer. Grunnleggende forståelse for moderne kommunikasjonskanaler er en forutsetning for å kunne fungere i stillingen. Stillingen rapporterer til ledertrio og styret i Oslo Venstre.

Arbeidsoppgaver:
– Drift av Oslo Venstre
– Økonomistyring
– Oppfølging av valgkamparbeidet
– Oppfølging av lokallag
– Drift av medlemsregister og medlemskontakt
– Arrangere medlemsaktiviteter og skolering
– Planlegging og gjennomføring av store arrangementer som årsmøtet
– Kommunikasjonsarbeid som utsending av nyhetsbrev, oppdatering av nettsider og facebooksider samt produksjon av valgkampmateriell.
– Koordinere aktiviteter og være et aktivt bindeledd mellom lokalorganisasjonen og Venstres Hovedorganisasjon (VHO), samt mellom fylkesstyret, bystyregruppen og fylkeslagets stortingsrepresentanter.

Egenskaper som blir vektlagt hos søkerne
– erfaring fra organisasjonsarbeid
– valgkamperfaring
– evne til å arbeide selvstendig og nøyaktig
– gjennomføringsevne
– god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
– god sosiale egenskaper og evne til å motivere seg selv og andre
– det er en fordel med høyere utdanning og/eller relevant arbeidserfaring.

Søknad med CV sendes innen 28. oktober til [email protected]. Attester og vitnemål kan medbringes i forbindelse med eventuelt intervju. Dersom du ønsker mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med sekretariatsleder Helene Z Skulstad på telefon 994 97 974 eller epost [email protected].

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**