Jobb med valgkamp i Oslo Venstre

Foto: Jo Straube

Oslo Venstre søker organisasjons- og valgkamprådgiver fra 1. august 2016 – 30. september 2017. Rådgiveren vil spille en avgjørende rolle i driften av Oslo Venstre frem mot valget 2017. Stillingen er et engasjement i 100%stilling.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**

Vi søker en dyktig og engasjert person som er innstilt på å bidra til medlemsvekst, lokallagsbygging, en ryddig nominasjonsprosess og et godt valgresultat for Venstre. Du vil få unik erfaring med valgkamparbeid og nominasjon.

I samarbeid med sekretariatsleder vil du forberede, legge til rette for å koordinere Oslo Venstres medlemsaktivitet, skolering, valgkamp og bidra til lokallagenes arbeid. Stillingen rapporterer til sekretariatsleder. Arbeidstiden er i stor grad fleksibel, men det må påregnes en del møte- og kursaktivitet på kveldstid og opp til en arbeidshelg i måneden.

Aktuelle arbeidsoppgaver:

• Oppfølging av nominasjon- og programprosess
  • Oppfølging av lokallagene
  • Drift av medlemsregister og medlemskontakt
  • Arrangere medlemsaktiviteter og skolering
  • Planlegging og gjennomføring av store arrangementer som nominasjonsmøte og årsmøte, valgkampåpning og valgvake.
  • Kommunikasjonsarbeid som oppdatering av nettsider, facebook mm.
  • Bestilling og distribusjon av materiell.
  • Tilrettelegging av valgkampaktiviteter i sentrum og i bydelene (så som stands, rushtidsaksjoner, dørbank med mer.)

Egenskaper som blir vektlagt hos søkerne.

• Erfaring fra organisasjonsarbeid, helst også fra tidligere valgkamper
  • Evne til å arbeide selvstendig
  • Gjennomføringsevne
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Gode sosiale egenskaper og evne til å motivere seg selv og andre.

Søknad med CV kan sendes innen torsdag 12. mai til [email protected]. Attester og vitnemål kan eventuelt medbringes i forbindelse med intervju. Dersom du ønsker mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med sekretariatsleder Helene Z Skulstad på telefon 99497974 eller epost [email protected].

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**