Valgkomiteens innstilling er klar

Ole Andreas Lilloe-Olsen, Tor Andersen

– Jeg er trygg på at dette er et sterkt lag, sier Ole Andreas Lilloe-Olsen, leder av valgkomiteen i Akershus Venstre om innstillingen til nytt fylkesstyre. Solveig Schyts er innstilt gjenvalgt som leder. Eirik Bøe og Karl Henrik Laache blir også med fra nåværende styre, mens Tiril Eid Barland, Margrethe Prahl Reuch og Christian Steenfeldt-Foss representerer nye krefter.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**

Valgkomiteen har gjort et grundig forarbeid, med systematisk innhenting av innspill fra lokallagene på hva de anså som viktig ved utvelgelse medlemmer til styret.

– Vi har sikret god kompetanse og bred kompetanse. Vi har blant annet fått inn lærererfaring og medisinsk erfaring, noe vil ikke hadde tidligere, sier Lilloe-Olsen. Det har vært mye jobb og vi har jobbet bra i valgkomiteen, sier han.

Valgkomiteen innstiller også på direktevalgte til Hovedstyret, styret til Venstres studie- og opplysningsforbund og landsmøtedelegater. Se hele innstillingen her.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 8 år siden.**