Nytt styre

Trondheim Venstres styre for 2016.
Trondheim Venstres styre for 2016. Fra venstre: Marthe Strickert (organisatorisk nestleder), Erik Löwendahl (styremedlem), Randi Storset Pierre (politisk nestleder), Stian Celius (leder), Johan Sandberg (styremedlem) og Jens ­Fredrik Nakken (vara). Konstanse Løfors var ikke til stede., Foto: Hanne Moe Reitan

20. januar var det årsmøte i Trondheim Venstre. Her ble det valgt nytt styre for 2016. Vidar Wahlberg gikk av som leder, og overlot ledervervet til Stian Celius. Fra det forrige styret fortsatte Marthe Strickert og Johan Sandberg.

Stian Celius har vært folkevalgt nordpå, og har hatt ulike verv og ansvarsoppgaver både lokalt og nasjonalt. Han sier at den viktigste oppgaven nå er å snu trenden med medlemsfrafall og at vi inspirerer medlemmene mer.

Randi Storset Pierre er pensjonist, har lang politisk erfaring, og gjør comeback i styret. Hun er motivert for å forme en ny politikk, og ønsker å skape et offensivt styre som former ny politikk som sikrer interessant og god medlemsaktivitet.

Kontanse Løfors er leder av Sør-Trøndelag Unge Venstre. Hun var vara til styret i fjor.

Erik Löwendahl er varamedlem i bystyregruppa, og er vara til Kultur-, idretts- og friluftskomiteen.

Trondheim Venstres styre for 2016:
Leder: Stian Celius
Politisk nestleder: Randi Storset Pierre