Akershus Venstre søker ny fylkessekretær i 100%-stilling

Foto: Venstre

Vi søker en samfunnsinteressert og innsatsvillig medarbeider med interesse og anlegg for organisasjonsarbeid. Vi trenger deg som vil være med å løfte Venstre videre. Arbeidet er variert og du vil få oppgaver innenfor organisasjonsutvikling, politiske
kampanjer, sekretæroppgaver for fylkesstyret og fylkestingsgruppa, regnskapsføring og redaktør for nettsider

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Søkere må ha god kjennskap til politikk generelt og Venstres politikk spesielt. Søkere må ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Vi har et ønske om at søkeren har høyere utdannelse, men vi kan se bort fra dette kravet hvis du har relevant erfaring eller gode personlige forutsetninger for stillingen. Det er en fordel med erfaring fra politisk og organisatorisk arbeid og det er en forutsetning at du er godt kjent med ulike IKT-verktøy.

Som person har du gode samarbeidsevner, er løsningsorientert og har evne til å arbeide både selvstendig og sammen med andre. Du er initiativrik og arbeider raskt og godt, også under press. Du må være engasjert i arbeidet med å løfte Venstre videre og vi forutsetter at du deler Venstres politiske grunnsyn.

Stillingen vil medføre noe overtid; både kveldsarbeid og helgearbeid. Tiltredelse og lønn etter avtale.

Søknadsfrist er 20. november 2015. For spørsmål ta kontakt med fylkesleder Solveig Schytz på telefon 416 268 22. Kortfattet søknad med CV sendes på e-post til [email protected]

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**