Valgnemnda ber om innspill

Rolf Nesheim, Foto: Mathias Fischer/Hordaland Venstre

Valgnemnda i Hordaland Venstre skal før fylkesårsmøtet, som er 6. og 7. februar, komme med innstilling til nytt fylkesstyre med varamedlemmer, revisorer og landsmøteutsendinger. Nytt fylkesstyre velges for to år. For at nemnda skal klare jobben, så trenger de hjelp fra medlemmene. Har du forslag på personer som kunne gjøre en god jobb i fylkesstyret fremover mot Stortingsvalget eller personer som du synes bør få reise på Landsmøtet neste år? Send forslagene, gjerne med en begrunnelse, til fylkessekretær Gro Gjelsvik på [email protected]

Valgnemnda ble valgt på sist fylkesårsmøtet og består av:

Rolf Nesheim fra Lindås (leder) – mobil 906 62 938, Grete Line Simonsen fra Bergen, Bjørn Magne Hufthammer fra Austevoll, Kari Herstad fra Ullensvang og Jostein Osnes fra Etne. De har alle en personlig vara fra sin region i fylket. Sideorganisasjonene – Hordaland Unge Venstre og Hordaland Venstrekvinnelag – velger selv hver sin representant til nemnda.

Nemnda skal ha sitt første møte siste uken i oktober. Det er fint om nemnda kan få noen innspill før den tid, men det er mulig å komme med navneforslag helt frem mot nyttår.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**