Venstre feirer valgseieren 14. oktober

Kristine Foss, Mariane Sønju Hagestad, Jan Kløvstad, Teresa Hageland og Ole Morten Vegusdal med beste tyttebærdesserten i kommunen! Vinneren av tyttebærfestivalen på Engesland 13. september., Venstre

Birkenes Venstre feirer plass i kommunestyre og formannskap. Velkommen til festkveld og åpent Venstremøte 14. oktober, alle 94 som stemte på oss og alle andre. feststemning, kulturelle innslag, mat – og solid planlegging for sterk Venstreframtid. Vi møtes hos Mariane Sønju Hagestad, Slettane, onsdag 14. oktober kl. 19.

Vi starter med å feire valgresultatet!

Nyvalgt kommunestyre- og formannskapsmedlem Ole Morten Vegusdal innleder om utfordringer i Birkenes og hvordan vi bør takle dem.

Fylkestingsmedlemmene Sara Sægrov Ruud og Jan Kløvstad om hva de skal gjøre for Birkenes i fylkestinget.

Planlegging av årsmøte, valgnemnd for å velge styre, arbeidsplaner framover.

Det blir servering av kaffi/te og sannsynligvis noe søtt til det.

Alle hjertelig velkommen!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**