Påmeldingsfrist LPN 31.05

Ordsky
Ordsky Venstre, Venstre

Hei lokallagsledere, toppkandidater og kontaktpersoner i Nordland

Nordland Venstre har til nå kjørt tre lokalpolitisk nettverk skoleringer siden mars 2014. Nå gjenstår den siste og virkelig Valgkamp Kick-off arrangementet. Det blir et meget bra opplegg selvom programmet ikke helt er klart ennå, men vi skal både ha det sosialt, diskutere og skolere oss i politikkområder, ha praktiske stunts m.m. Helgen 20-21.juni skal fylkeshovedstaden farges grønn!

Nordland Venstre dekker kostnadene for to utsendinger fra hvert lokallag – fortrinnsvis toppkandidat og valgkampkoordinator. Men andre er også hjertelig velkomne og sterkt ønsket på samlingen. Om vi har noen som har sterke ønsker om å komme, men lokallagkassen er slunken går det ann å ta kontakt og se om vi finner en løsning sammen.

Vi håper dere diskuterer deltakelse i lokallagene og melder dere på. Påmeldingsfristen er 31.mai 2015, men vi vil jo gjerne at dere er så tidlig som mulig ute med tanke på kostnader til billetter etc.
Mvh Gøran Rasmussen Åland, 472 41 477 og Terje Cruickshank, 913 91 570
valgkampkoordinatorer Nordland Venstre.