Lokalpolitisk nettverk 6. til 7. juni

Radisson Blu Lillehammer Hotel, Foto: Lillehammer Hotel.

Oppland og Hedmark Venstre samles til lokalpolitisk nettverk på Lillehammer lørdag 6. til søndag 7. juni 2015. Tema for samlingen blir valgkampaktiviteter.

Samlingen holdes på Radisson Blu Lillehammer Hotel med oppstart lørdag morgen kl 10:00 og avslutning til lunch på søndag kl 14:00. Dette er en fin anledning for toppkandidatene foran høstens kommune- og fylkesvalg til å bli bedre kjent med listekandidater fra hele Oppland og Hedmark. Det blir også god trening på politiske debatter og drilling på Venstres politikk. Dessuten er dette alltid veldig hyggelige sammenkomster!

Detaljert program med innledere og foredragsholdere oppdateres så snart alle detaljer er klare.

Påmeldingsfrist er 29. mai. Ta kontakt med din lokallagsleder eller direkte med Christin Guldahl Madsen ([email protected]) for påmelding. Etter fristen kan du ta direkte kontakt med Christin.

Gratis å delta. Hvert lokallag oppfordres til å sende to deltagere til å delta på samlingen, – fortrinnsvis de to øverste på kommunevalglisten. Det er et begrenset antall plasser så vær raskt ute med påmelding. Fylkeslagene og Venstre sentralt dekker kostnader til overnatting og bespisning for to deltagere per lokallag. Hvis flere ønsker å delta, ta kontakt med Christin.

Verdens største Venstre-stand. Vi planlegger et lite stunt i Lillehammers vakre gågate lørdag formiddag den 6. juni. Vi håper at mange av lokallagene som deltar kan ta med seg standtelt, Venstre-klær og utstyr til Lillehammer, slik at vi kan sette opp Verdens største Venstre-stand. Det legges opp til at deltagerne står på stand i Lillehammer i to omganger lørdag formiddag. Lillehammer Venstre vil hjelpe til med det praktiske.

Mediekonkurransen. Alle lokallag oppfordres til å ta med og presentere sine beste medieoppslag. Beste oppslag premieres med gjeve pengepremier til lokallaget!

Aktuelle programinnslag:

• Valgkamp 2015
  • Drilling på Venstres politikk
  • Venstre på sosiale medier
  • Lokale brosjyrer og program
  • Annonsekampanjer
  • Hva gjør en valgkampsekretær?
  • De vanskelige spørsmålene i valgkampen
  • Informasjonsarbeid
  • Standskolering