Vi vil vinne valgkampen sammen med deg!

Vestfold Venstres delegasjon på Landsmøte 2015, Foto: Steinar Bleken

I Vestfold arbeides det godt og målrettet fram mot valgdagen mandag 14. september. Venstre skal være synlig i valgkampen i hele fylket. Når stemmene telles opp på kvelden valgdagen skal resultatet vise en framgang for Venstre i fylket og godt med våre folk i alle kommunestyrer og fylkesting.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Et valg vinnes ikke bare med pågangsmot og stor grad av frivillighet; men det hjelper. Så har du lyst og anledning til å hjelpe til med praktisk innsats i valgkampen, ja da kan du melde din interesse her på denne linken; Frivillig for Venstre.

Venstre har også innført noe som kalles Venstrevenn. Det er en økonomisk sponsoravtale mellom deg og Vestfold Venstre. Ved å bli Venstrevenn er du med på å avsette 100 kroner pr. måned fra din konto til Vestfold Venstre. Beløpet vil gå uavkortet til å drive Vestfold Venstre fram til å bli enda mer synlig i Vestfoldpolitikken. Ved å få flere til å bli Venstrevenn i Vestfold er vi også med på å sikre oss daglig hjelp med valgkamp og organisasjonsarbeid.

Klikk deg inn på denne linken og fyll ut; Venstrevenn.

Du kan når som helst si opp din avtale som Venstrevenn.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**