Vær med å forme byen vår!

Hvordan vil du at vi skal bygge i sentrum og i bydelene? Hvor mye, hvor høyt, hva slags boliger? Hvor skal bilene kjøre fort og sakte, hvor skal de parkere og hvor skal det være park og uberørt mark? Venstre arrangerer diskusjonsmøte mandag 9 februar og du kan sende inn dine meninger til kommunen innen 15 februar.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

Arealplan, eller hva og hvor skal vi bygge, bo og jobbe? Dette mener de fleste noe om, og det er mulig å bli hørt. Kommunen tar i mot innspill innen 15 februar. Innspilene dine kan du sende inn her.

Vi i Drammen skal også diskutere dette på medlemssmøte mandag 9 februar. Vi møtes på Jonas B i 2 etasje, kl. 1900. Ulla Nordgarden presenterer noe av arealplanen, og så diskuterer vi det som folk er interessert i.

Drammen havn

Foto: Ståle Sørensen

Parkeringsstrategi er ett av de viktige temaene. Hvor vil vi folk skal parkere? Hvor mange parkeringsplasser bør en bedrift legge til rette for? Bør det være samme krav til parkering overalt?

Ellers nevner jeg byggehøyder, grøntdrag, åpning av bekker og annet som er av interesse. Møt opp!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**