Odd Einar Dørum på årsmøte i Bamble Venstre

Venstres store veteran, tidligere partileder, justis- og samferdselsminister Odd Einar Dørum var gjest på årsmøtet i Bamble Venstre torsdag kveld. Etter at årsmøtesakene var unnagjort, kom Dørum med flere interessante innspill til det videre arbeidet i lokallaget fram mot høstens kommunevalg. Temaer innen næring, miljø, skole og velferd stod sentralt i hans hilsen til årsmøtet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**

– Venstre er liberalt, sosialt og grønt, sa Dørum og understreket at det er balansen mellom det liberale, det sosiale og det grønne som skaper et helhetlig parti. Han la videre vekt på viktigheten av å ta grønne valg, satse på kunnskap, skape verdier og vise varme, særlig overfor de svake og fattige i samfunnet vårt.

Årsmøtedeltakerne fikk i tillegg en fin dialog med Odd Einar i forhold til hvilke lokale saker som opptok medlemmene, og hvordan presentere disse i valgprogrammet for partiet.

Knut Magnus tok gjenvalg som leder i Bamble Venstre, et verv han har hatt de siste åtte årene. Med seg i styret i valgåret har han Stein Jørgen Storø (kasserer), styremedlemmene Grethe Ingels og Laila Irene Urtegård, samt webansvarlig Stian Tangen. Partiet har opprettet egen side på Facebook.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 9 år siden.**