God jul 2014

God jul til alle! Særlig god jul til alle dere som skal jobbe i julen, på sykehjem, i bofellesskap, legevakt, på brannstasjon og sykehus, i fengsel og dere som må rykke ut hvis det skjer en vannledningsbrudd mm. Det er godt å vite at hjulene holdes i gang av noen også i julen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Advent, adventslys, lys, førjul, desember

Foto: Sesselja Bigseth

Jul2014

Foto: Microsoft

Det er gledelig å registrere at Venstre både nasjonalt og lokalt har tatt ansvar for å lose budsjettprosesser gjennom til et godt resultat. I Stavanger er vi imponert over hva våre Stortingspolitikere maktet sammen med KrF å få på plass enten det var mer penger til folkehøyskole, studieforbund, pressestøtte, kulturell spaserstokk og for ikke å snakke om midler til en KVU for Tinghuset og pårørendesenteret i Stavanger! I Stavangerpolitikken bidro vi sammen med H, KrF, PP, SP og de uavhengige representantene å sikre fortsatt gode avlastningstilbud for barn og unge med funksjonshemninger, sykehjemsplasser, frivillige lag og organisasjoner, midler til innovativ satsning. Men kanskje viktigst både nasjonalt og lokalt er at vi satser på en politikk som reduserer Co2 utslipp. Hvert kilo teller. Derfor er klimagassutslipp både et kollektivt og individuelt ansvar! Jeg synes vi har mye god venstrepolitikk å være stolt av!

Vi ønsker en riktig god og fredelig jul til alle.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**