Landskonferansen 2014

Har du lyst til å bli med Skien Venstre på Landskonferansen 2014?

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Landskonferansen 2014 blir arrangert i Oslo 18. og 19. oktober 2014. Regjeringens arbeid med ny kommunereform er i full gang, og 2015 kan bli det siste året der Venstre må jobbe for å stille valglister i over 300 kommuner. Derfor spør vi: Hva skal vi med kommunene?
Når konferansen går av stabelen er det mindre enn ett år til lokalvalget. Vi har en stor jobb foran oss for å slå 6,3 fra 2011. Hvordan ligger vi an, og hvordan skal vi sikre at 14. september blir nok en jubeldag for Venstre? På landskonferansen blir det både påfyll av informasjon og mulighet til å gi innspill på politikk og valgkampplaner.

Tid: Lørdag 18. og søndag 19. oktober
Sted: Clarion Royal Christiania Hotel, Oslo

Landskonferansen er en årlig anledning for alle Venstrefolk til å møtes til faglig og sosial utveksling, og er en viktig arena for intern debatt og skolering. På konferansen kan man møte Venstres egne toppolitikere, medlemmer og tillitsvalgte, og eksterne innledere fra kultur, organisasjoner og akademia.

Les mer om Landskonferansen her: Program

Ps. Skien Venstre har begrenset antall plasser men alle er velkomne til å søke, hvem som får bli med blir vurdert etter kost nytte prinsippet.

Svar sendes til Lars Solbakken på mail: [email protected] eller tlf: 91682998

Venstreskolen22