Hjelp oss heve stemmen!

I september 2015 er det kommunevalg. Venstre i Bergen har vokst ved hvert valg siden 2007, og det er på høy tid at vi får satt vårt preg på bypolitikken. Behovet for en bærekraftig politikk for miljøvennlig vekst er stort, og Bergen trenger et parti som setter grønne og liberale verdier først.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Vi mener våre løsninger for Bergen er vel så gode som løsningene de større partiene presenterer, men våre økonomiske muskler kan ikke sammenlignes med deres. Skal vi nå ut med vårt budskap, trenger vi hjelp fra medlemmer som deg.

Vi ønsker å sende ut informasjon om Venstres politikk til alle husstandene i Bergen, slik at alle får vite om oss. Det er over 100 000 husstander i byen vår, noe som vil koste oss over 100 000 kroner. Det er dette målet denne innsamlingskampanjen tar sikte på å nå. Vi kommer til å holde på i et år, og håper du vil hjelpe oss på veien. Har du lyst til å bidra, eller kjenner du noen som sympatiserer med Venstre? Send gjerne denne infografikken til dem, og hør om de kan tenke seg å hjelpe oss heve stemmen vår i kommunevalget 2015.

Hundretusen2015
**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**