Pub: Liberal

Det inviteres til Pub: Liberal hver torsdag kl 19.00 på Cafe Sara i Torggata. Pub: Liberal er et medlemsskapt samlingspunkt. Her finner du andre liberale sjeler, og ikkeminst andre medlemmer av Venstre. – Vi ønsket et sted å møtes også utenom medlemsmøter, et uformelt sted man kan møte likesinnede for en god prat over godt drikke, uten formelle krav eller agenda, sier Håvard Haagenrud, en av initiativtakerne.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Pub: Liberal drives ikke av Oslo Venstre, men er et treffpunkt for liberale, der medlemmer i Venstre er litt ekstra velkommen. – De fleste av oss er medlemmer i Venstre, Unge Venstre eller Liberale Studenter, sier Haagenrud. Liberale Studenter og Unge Venstre er sideorganisasjoner til Venstre, og er representert i mange av de viktigste formelle organene i Venstre.

Dag: Hver torsdag
Tid: kl 19.00
Sted: Cafe Sara i Torggata
Påmelding: Ingen påmelding, det er bare å dukke opp.

Gruppen organiseres løselig på facebook, og du finner oss her. Er du ikke på facebook, men har spørsmål om Pub:Liberal kan du få tak i Håvard Haagenrud på epost.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**