Gruppemøte og temamøte 16.6 kl 19.00

Neste kommunestyremøte har saker som engasjerer mange; da særskilt saken om evaluering av skolestrukturendringene. På temamøtet vil vi også evaluere vår gjennomførte valgkamp. Velkommen!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

venstrelogo

Foto: venstre

Venstres kommunestyregruppe avholder gruppemøte mandag før hvert kommunestyremøte. Ofte arrangerer vi samtidig temamøter; som en arena for å ta opp ulike politikk- eller organisasjonsområder.

Førstkommende kommunestyremøte finner sted 19.9, og dermed er altså gruppemøtet mandag 16.9 kl 19.00 på Rådhuset, i foajeen rett under kantinta. Vi jobber oss gjennom sakene som skal opp på kommunestyremøtet, deriblant evaluering av skolestrukturendring, barnehageåret 2013/2014, rusmiddelpolitisk handlingsplan og planprogrammet for sentrumsplanen, samt kompetanseplan for helse & omsorg. Se gjerne på harstad.kommune.no; så finner dere sakspapirene der.

Temamøtet vil denne gang ta tak i evaluering av vår gjennomførte valgkamp, hva funka og hva trenger forbedringer, samt også diskutere kursen videre.

Velkommen!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**