Gi noen nye kluter sjansen

Det kan faktisk bli maktskifte i innlandsfylkene ved årets valg! Vi trenger å tenke nytt på en del saker og da er det ofte nødvendig med nye tenkere som har nye ideer for å løse vanskelige saker og komme videre. Sykehus saken og innlandsuniversitet er sånne saker.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Love Liberals

Foto: Stange Venstre

I samspillet med staten og i prioritering mot andre fylker så er det viktig å ha ledelse og gjennomføringsevne. Med utviklingen innenfor medisin, samferdsel og miljøteknologi så er det helt åpenbart at organiseringen av helsetjenester og utdanning må endres. Men noen må ha mot til å gjøre det! Alt for store deler av budsjettene går med til tungvindt drift og å fyre for kråka på sykehusene. Med helikopter og bedre veier går transportene raskere og moderne kostbart utstyr og flinke leger må utnyttes maksimalt ved at de er satt opp i store enheter. Sånn er det bare! Politikerne som er der i dag har ikke fått det til så la oss bytte dem ut. Og til alle i Hedmark, vi har en kjempebra og erfaren politiker fra Stange Venstre som kan komme på tinget i år!

Stem inn Erik Ringnes på tinget, han kommer til å gjøre en kjempejobb ikke minst med sykehussaken!!

Endre Krogsrud

Nestleder Stange Venstre

Klikk her for å komme til forsiden

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**