-Skrinlegg kommunal barnehage på Skogn

Venstres gruppeleder i kommunestyret oppfordrer ordfører Robert Svarva om å skrinlegge ideen om å bygge en kommunal barnehage på Skogn. —Etter at flere private barnehager nå har fått to års tillatelse til å utvide midlertidig er det nok barnehageplasser på Skogn, sier Karl M. Buchholdt.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Karl Meinert Buchholdt

Foto: Fotograf Hattrem

I et brev til de politiske partiene gjør styrer i Kårstua barnehage, Merete Bøhn-Flatås, politikerne oppmerksomme på at permanent drift på de nye barnehageplassene kan gjøre en kommunal barnehage i Skogn mindre aktuell. Dette er en problemstilling Buchholdt. – Jeg ser derfor ingen grunn til at kommunen skal bygge en egen barnehage i området, sier Venstres Karl M. Buchholdt.

-Det har hele tiden vært rikelig med barnehageplasser på Skogn helt til ordfører Robert Svarva(AP) fikk ideen om å sette et personlig stempel på barnehagestrukturen i området gjennom å bygge en kostbar offentlig barnehage, sier Buchholdt. Les hele saken i Levangeravisa.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**