Venstre fokuserer på gründere

Lørdag 29. juni kommer partileder Trine Skei Grande til Nøtterøy, sammen med Vestfold Venstres førstekandidat Eddy Robertsen. Som en av stoppestedene på en innholdsrik rundreise i Vestfold skal de besøke Gründerhuset.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Pil til venstre

Foto: freedigitalphotos.net

Gründerhuset på Nøtterøy er en inkubator for bedrifter som er i en tidlig fase, og har ambisjoner om større vekst. Her legges forholdene til rette for gründere og småbedrifter i utvikling ved å tilby veiledning, rådgivning og kurs. Gründerhuset er et prosjekt i regi av Næringsforum Nøtterøy, i samarbeid med Tønsberg Utvikling/Tønsberg kommune.

Mitt på øvre halvdel av bildet kan vi se Gründerhuset som ligger på Ramdal, nord-vest på Nøtterøy, på grensen mot Tønsberg.

Foto: Joachim Bræk Poppe-Holmdahl

.

Trine Skei Grandes reiserute denne dager er for øvrig slik:

08:45 – Holmestrand – Dulpen badepark.
I Holmestrand møter vi Thove Bringaker (V) som i sin tid sto i bresjen for å opprette badestranden på Dulpen i Holmestrand. Nå er stranden truet av boligblokk-bygging.

11:00: Horten
Eddy og Trine holder appeller på torget.

12:00: Nøtterøy/Tønsberg – Gründerhuset
Vi får omvisning og presentasjon. Gründere vil være tilstede og vil fortelle om sin virksomhet. Trine og Eddy legger frem Venstres politikk på området.

14:00: Sandefjord – Krokemoa familiesenter.
Omvisning og informasjon. Vil gjennomgå litt historikk og komme inn på viktigheten med tilgjengelighet for familiene, tverrfaglighet og tidlig innsats.

15:30: Larvik – Norsk transportplan.
Leder av LINK legger frem ønsker om gode transportløsninger. Eddy og Trine legger frem Venstres IC satsning, snakker varmt om sømløs kollektivplanlegging og viktigheten av intermodale løsninger.

16:15: Larvik – Kysthospitalet
Omvisning og informasjon om rehabilitering i Larvik kommune

18:00: Horten – Jubileumsfest
Fest og feiring av Horten Venstre 125 års jubileum.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**