Vi søker valgbodsjef i Bergen!

Venstre går inn i en spennende og viktig valgkamp i Hordaland, og Bergen Venstre har tatt på seg oppgaven å drifte valgboden på Torgalmenningen og Venstre sin standsaktivitet ellers i kommunen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Trine Skei Grande på stand i Bergen

Foto: Venstre

Arbeidet som valgbodsjef inkluderer bl.a. ansvar for åpning og lukking av valgboden, orden og renhold, vaktlister med elektronisk kalender for frivillige, utarbeidelse av instrukser, kursing/oppfølging av frivillige, logistikk av materiell, brosjyrer og inventar, koordinering av kandidater og frivillige ved simultane stands/begivenheter, og rapportering til Hordaland Venstres valgkampledelse. Valgbodsjef vil også være leder av utrykningsteam ved underbemanning/ekstraordinære begivenheter, og må være beredt på selv å stå i valgboden.

Man må regne med arbeid på dagtid og helg. Førerkort kl. B er en fordel.

Stillingen er å regne som frivillig arbeid, men på grunn av ansvars- og arbeidsmengden med forventning om å stille dagtid på kort varsel, kompenseres stillingen med kr. 4000.-

Stilling som dedikert valgbodsjef er ny. Stillingen innebærer dermed god mulighet til å sette eget preg på Hordaland Venstres valgkamp, og på måten Bergen Venstre kommer til å drive valgkamp i fremtiden.

Søkeren bør derfor ha erfaring med valgkamp, kunne arbeide selvstendig og være initiativrik. Søkeren må også dele Venstre sitt politiske grunnsyn og skaffe seg inngående kjennskap til Venstres stortingsvalgprogram, Bergen Venstres valgkampplan og Hordaland Venstres valgkampplan og valgkamphåndbok.

Arbeidssted vil veksle mellom Venstrekontoret på St. Jacobsplass og valgboden på Torgalmenningen ved behov. Stillingen inngår i Hordaland Venstres valgkampsekretariat og er underlagt fylkets valgkamputvalg og valgkampsjef.

Spørsmål om stillingen kan rettes til leder av Bergen Venstre Stian Skår Ludvigsen, tlf 413 22 734, eller til Hordaland Venstres valgkampsjef Astrid Knutsen Hårstad, tlf 986 52 060.

Tiltredelse senest 12. august.

Søknad og CV sendes på epost til [email protected]

Søknadsfrist: 30. juni