-Vil gi mer til kommunevegene

-Levanger Venstre vil sette fart på arbeidet med å heve standarden på kommuneveiene, sier Venstres Karl M. Buchholdt Sammen med Høyre og Frp fremmer han forslag i formannskapet på onsdag om å begynne å ta igjen etterslep på vedlikeholdet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Karl Meinert Buchholdt

Foto: Fotograf Hattrem

Når politikerne skal behandle årsregnskap og årsberetning for 2012 nytter de tre opposisjonspartiene i kommunestyret anledningen til å fremme forslag om mer penger til vedlikehold av kommunevegene.

«Rådmannen skal i forbindelse med arbeidet med budsjett for 2014 og økonomiplan for 2014-2017 øke bevilgningene til drifting av kommunevegene. I budsjettet for 2013 er det oppgitt at det mangler 2,5 millioner kroner til drift av disse i 2015. Gjennom arbeidet med budsjett for 2014 og økonomiplan for 2014-2017 skal denne manglende bevilgningen dekkes inn. Rådmannen skal hente inn minst halvparten av beløpet i budsjettet for 2014 og resterende beløp skal hentes inn i økonomiplan for 2015-2017.» Les hele saken i Levangeravisa.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**