Oslo Venstre søker valgkampsekretærer

Oslo Venstre søker to valgkampsekretærer til valgkampinnspurten. Arbeidsperioden vil være 1. august — 9. september 2013.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Oslo Venstre er en organisasjon med over 1500 medlemmer og flere hundre aktivister som skal drive valgkamp.

Arbeidsoppgavene vil være knyttet til det praktiske arbeidet rundt valgkampen, slik som valgkampåpning, valgboden på Karl Johan, rushtidsaksjoner, dørbankaksjoner, andre valgkamparrangementer, koordinering av kandidatene og oppfølging og kontakt med aktivister.

Vi søker personer med godt humør, god samarbeidsevne, stor arbeidskapasitet og evne til å håndtere et høyt arbeidstempo og stress. Du må jobbe strukturert, ha god ordenssans, være flink til å motivere, og like å jobbe på telefon. Erfaring fra organisasjoner eller frivillig arbeid og kjennskap til Oslo Venstre er en fordel.

Arbeidstid og lønn etter avtale. For nærmere opplysninger kontakt sekretariatsleder Helene Z Skulstad på telefon 994 97 974 eller epost [email protected]

Søknad med CV sendes innen 31. mai til [email protected].

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**