Sterk landsmøtedelegasjon fra Vestre Aker Venstre

Venstres landsmøte for 2013 går av stabelen på Fornebu 12.-14. april. Vi skal lage program for kommende stortingsperiode, noe av det viktigste og mest spennende vi gjør. Der skal grunnlaget legges for valgseier 9. september. Vi skal ha ny regjering og et Venstre med makt til å gjennomføre viktig politikk.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Hans Kristian Voldstad, leder i Vestre Aker Venstre, skal på landsmøte på Forneby i april.

Vestre Aker Venstre stiller mannsterke med en delegasjon på fire personer; Christian Herzog (40), Hans Kristian Voldstad(55), Haakon Riekeles(26) og Terje Bjøro(61). Vestre Aker Venstre har med det en av de største lokallagsdelegasjonene fra Oslo Venstre. I tillegg er Per Arne Totland vara.

Delegasjonen har god bredde i alder og saksfelter og Vestre Aker Venstre skal gjøre seg bemerket innenfor flere politikkfelter, blant annet seniorpolitikk, bolig, næring, skole, miljø og finans. Vi skal bidra til at Venstre fortsatt skal være et sosialliberalt og radikalt parti, et tydelig alternativ til Høyre på borgerlig side.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**