Ti år med medlemsvekst!

Venstre hadde i 2012 medlemsvekst for tiende året på rad! Det er vi stolt og glad for, og nå er jobben for alvor i gang med å gjøre 2013 til et jubelår for Venstre. Bli med på veksten og betal kontingenten din nå. Kontingenten er kr 400,- for yrkesaktive, kr 150,- for ikke-yrkesaktive mens studenter betaler kr 50,-.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Har du ikke mottatt giro eller melding i nettbanken om betaling av kontingent? Kontakt sekretariatet på epost [email protected].

Endring i kontingentsatsen i Oslo Venstre.
Kontingenten for 2013 har gått opp siden 2012. Dette ble vedtatt på årsmøtet i februar 2012. Kontingentinntektene deles mellom Oslo Venstre og Venstres Hovedorganisasjon. Av kontingenten på kr 400,- går kr 250,- til Oslo Venstre og kr 150,- til Venstres Hovedorganisajon. Er du ikke-yrkesaktiv eller student går hele beløpet til Venstres Hovedorganisajon.

Hva bruker vi pengene til?
Kontingentinntektene blir brukt til å skape et av Venstres beste fylkeslag, lage aktiviteter medlemmer og andre interesserte kan delta på, at du som medlem vet hva dine folkevalgte i bystyret finner på, formelle møter som årsmøte og nominasjonsmøte, deltakelse i programprosess og alt annet vi driver med i Oslo Venstre. Ønsker du å bidra til at vi får til enda mer?
Gi gjerne en gave til Venstres valgkamp og vårt arbeid i Oslo.

Bli med på å gjøre Venstre enda større i 2013.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**