Sats på studenten

– Jeg er svært fornøyd med Landsstyrets innstilling til stortingsvalgprogram og uttalelsen om studentvelferd som ble vedtatt av Landsstyret i helgen, sier stortingskandidat Arne Ivar Mikalsen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Pressemelding fra Nordland Venstre

Arne Ivar Mikalsen

Foto: Silje Englan

Å satse på studenter er å investere i morgendagens kunnskapssamfunn. I Venstre er det nå brei enighet om at det nå trengs et løft for å bedre studentvelferd og studiekvalitet. Venstres mål er et utdanningssystem i verdensklasse, utformet for å sikre behovet til et fremtidig velferdssamfunn.

– Å satse på utdanning er å satse på framtiden. Vi i Venstre ønsker nå å ta grep og gjøre et skikkelig løft for å bedre studentvelferden. Derfor er jeg svært fornøyd med Landsstyrets innstilling til stortingsvalgprogram og utallelsen om studentvelferd som ble vedtatt under helgens Landsstyre, sier stortingskandidat Arne Ivar Mikalsen (V) i en kommentar

Utallelsen som ble vedtatt finnes her.

For ytterligere kommentarer, ta kontakt med stortingskandidat for Venstre, Arne Ivar Mikalsen mob 91716569

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**