Rushtidsaksjonene er i gang

Endelig er det vår, og i et valgår er rushtidsaksjonene et sikkert vårtegn. Denne uken har bydelslagene og sekretariatet arrangert tilsammen fem aksjoner, bl.a. ved Nationaltheateret, St. Hanshaugen og på Grunerløkka. Neste uke står Sagene for tur. Valgkampen er i gang.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Flere tusen miljøkampanjeflyers, et hundretalls “folk første”-brosjyrer, en del kaffe og et knippe iherdige aktivister har denne uken bidratt til at Venstre har vært synlige på flere av byens holdeplasser i morgenrushet.

Christina Apuzzo deler ut materiell

Tirsdag 5. mars sto Guri Melby sammen med et knippe frivillige aktivister utenfor t-banestasjonen ved Nationaltheateret. Samme morgen hadde også Oslo Liberale Studenter Forening en aksjon ved forskningsparken på Blindern. Torsdag 7. mars fulgte St. Hanshaugen etter med morgenaksjon på Bislett.

Neste uke står Sagene og Majorstuen for tur. Sagene starter friskt kl. 08.00 ved Sagene Kirke tirsdag 12. mars. Torsdag 14. mars står Daniel Heggelid-Rugaas ved Majorstuen t-bane og dele ut materiell til de som er på vei hjem fra jobb. St. Hanshaugen følger opp ukens suksess med nok en aksjon, også de om morgenen 12. mars.

En stor takk til alle som har deltatt!

Ønsker du å delta er du hjertlig velkommen til det. Gå gjerne inn på facebookeventene og meld deg på. Du kan også bare møte opp.

11. mars ved Nationaltheateret
12. mars ved Nationaltheateret
12. mars ved Sagene kirke
14. mars på Majorstuen