Lokalpolitisk nettverk: Valgkamp-kickoff!

Valgkampen har vært i gang lenge. Nå er det meste i ferd med å bli klart – men vi trenger alle med på laget! Bli med på valgkamp-kickoff i ditt fylke!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Hele organisasjonen skal nå settes i kampanje- og kampmodus. Hvert eneste lokallag kommer til å telle, og hvert eneste medlem som ønsker å bidra i valgkampen er uvurderlig viktig!

Derfor er alle medlemmer velkommen til Lokalpolitisk nettverk i mai 2013. Dette blir valgkampens kickoff, der du blir kjent med kandidaten(e) som skal representere Venstre i ditt fylke på Stortinget i neste periode, og der du lærer hvordan du kan hjelpe ham og henne med å bli valgt.

Hvor finner møtene sted?
Klikk på lenken for informasjon om møtet i ditt fylke!

Østfold:
Akershus: 1.-2. juni
Oslo: 25. mai
Hedmark: Rena, 25.-26. mai
Oppland: Rica Victoria Hotel Lillehammer, 3.-4. mai
Buskerud: Fylkeshuset i Drammen, 4. mai
Vestfold: Tønsberg, 25. mai
Telemark:
Agder: Sparebanken Sør, Kristiansand 25. mai
Rogaland: 31. mai-1. juni
Hordaland: Kalfaret Brygghus i Bergen, 4.-5. mai
Sogn og Fjordane: Skei Hotel, 25.-26. mai
Møre og Romsdal: 25.-26. mai
Sør-Trøndelag: Clarion Hotel & Congress Trondheim, 4.-5. mai
Nord-Trøndelag: 25. mai
Nordland:
Troms: Grand Hotel Tromsø 25.-26. mai
Finnmark:

Program og innhold
Fylkene har ansvar for innhold på samlingen. Rundt om i landet blir det skolering og diskusjoner om politikk, profilering, stands, aksjoner, materiellproduksjon, informasjons- og mediearbeid, sosiale medier, tale- og debatteknikk, lokallagsarbeid, og mye annet. Fylkeslagene koordinerer påmeldingene.

Jubel for Trine på Oslo Venstres årsmøte.

Foto: Hans Andreas Starheim

Om Lokalpolitisk nettverk: LPN er Venstres nettverks- og skoleringssamling for folkevalgte og tillitsvalgte i lokal- og fylkeslag. Nettverket samles minst én gang årlig i regionale møter i hele landet. Formålet er å å sikre at Venstres folke- og tillitsvalgte er trygge på egen politikk og mer synlige i media og lokalmiljøet, samt å sikre en bevisst strategi bak det daglige arbeidet i lokallaget, i kommunestyret, og i valgkampen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**