Bli aktivist!

De som var aktivister i 2009 og 2011 var med på å sikre Trines plass på Stortinget i innværende periode og byrådsplass i Oslo. Vi håper du vil være med på å sørge for at Venstre blir en del av et nytt flertall på Stortinget etter 9. september. For å vinne valget trenger vi alle medlemmene våre. Frem mot valget vil Oslo Venstre derfor arrangere aktivistskoleringer for alle som ønsker å ta en aktiv del i valgkampen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Venstre driver med mange ulike aktiviteter i forbindelse med et valg. Vi arrangerer stands-, rushtids- og dørbankaksjoner. Vi skal sørge for at alle som bor i Oslo får informasjon om oss og vi skal også stå med lister på selve valgdagen. Kunne du tenke deg å gjøre noe av dette?

Venstreaktivister på årsmøte i Oslo Venstre.

Gå inn på frivilligskjemaet og meld deg som aktivist. Alle som melder seg vil bli invitert på aktivistskolering.

Datoene for de foreløpige aktivistskoleringene er 18. april og 23. mai kl. 18.00 til 20.00. Alle skoleringene blir avholdt i store møterom på Venstres Hus, Møllergata 16 i Oslo. Det vil bli arrangert rushtidsaksjoner hvor alle aktivistene får prøve seg i en skikkelig aksjon.

Valgkamp er mye hardt arbeid, men det er også noe av det morsomste man kan være med på i en politisk organisasjon. Det kommer til å bli både sosialt og utfordrende, og du sitter igjen med mange gode minner fra valget i 2013. Sett gjerne av datoen for valgvaken 9. september allerede nå. Da samles vi et sted i Oslo for å vente mens stemmene telles opp.

Hvis du har spørsmål ang. det å være aksjonist, utfyllingen av nettskjemaet eller skoleringene er det bare å ta kontakt med sekretariatet på e-post: [email protected]

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**