Medlemsmøte 18. februar kl. 19.00

18. februar kl. 19.00 inviterer vi til medlemsmøte, omvisning på nye Skadberg skole og helsepolitisk debatt.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Venstres medlemmer er herved invitert til omvisning på nye Skadberg skole. Skolen åpnet i august og kostet 230 millioner kroner. Den har plass til over 600 elever og det vil ble en omvisning i både klasserom, flerbrukshallen og fellesarealene “Trappene”. Omvisningen begynner klokka 19.00 og oppmøtested er administrasjonsfløyen. Dere går inn på høyre side av det bildet viser. Man parkerer på hovedparkeringsplassen og går oppover langs høyre side av bygget (ring 41 47 84 53 dersom dere ikke finner frem).

Medlemsmøtet vil også gjennomgå sakene som skal opp i Formannskapet og Utvalg for areal i uke 8.

Medlemsmøtet avsluttes med helsepolitisk debatt. Organisering av helseforetakene var et av saksområdene som skapte debatt under fylkesårsmøtet til Rogaland Venstre. Fylkesårsmøtet foreslo å legge ned de regionale helseforetakene og debatten knyttes nå til alternative organisasjonsløsninger.
I tillegg vil vi diskutere et lokalmedisinsk senter og utfordringer knyttet til samhandlingsreformen. Organisering av kommunelegetjenestene settes også på dagsorden.

Innledere er Svein Skeie, leder medisinsk divisjon Stavanger Universitetssykehus og Stian Ellingsen Lobben, fastlege.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**