Stilling ledig: Valgkampsekretær/politisk sekretær

Venstre i Buskerud engasjerer valgkampsekretær/politisk sekretær for vår fylkestinggruppe med oppstart av arbeidet snarest mulig. Det vil være en deltidsstilling mellom 30-50% (etter avtale) fra 1. mai frem til 10. september.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Buskerud Venstre.

Foto: Venstre

Vi søker en person med godt humør, god samarbeidsevne, stor arbeidskapasitet og evne til å håndtere stress. Oppgaver vil være medieoversikt og mediekontakt, utarbeiding av pressemeldinger og leserinnlegg, samt research på ulike aktuelle saker. Sekretæren må svare på henvendelser fra medlemmer/velgere som går på politiske saker. Det må også påregnes noe organisatorisk arbeid.

Arbeidstid og lønn etter avtale.

For nærmere opplysninger om stillingen, vilkår etc. kontakt politisk nestleder/valgkampsjef Erik Hørluck Berg , mobil 95131761.

Den som engasjeres må forvente å arbeide en del på kveldstid og i helgene. Det forutsettes gode datakunnskaper, kjennskap til organiasjonen og at vedkommende deler Venstre grunnsyn.

Søknadsfrist: søndag 3. mars 2013
Søknad med CV sendes: