Stillingsutlysning: Valgkamprådgiver

Venstre har en ledig prosjektstilling som valgkamprådgiver i perioden fra 1. mars til 1. oktober. Oppgavene vil være relatert til kommunikasjons- og organisasjonsarbeid.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Valgkamprådgiveren får en knutepunktsfunksjon opp mot Venstres kandidater til Valg 2013. Venstre ønsker å gi kommunikasjonsfaglig støtte til våre førstekandidater og det lokale tillitsvalgtapparatet, særlig hva gjelder lokalt mediearbeid. Rådgiveren vil også være en viktig del av Venstres kurs- og opplæringsarbeid fram mot valget. Det kan også være aktuelt å legge ansvaret for deler av partiets kampanjevirksomhet til stillingen.

Fulltidsstillingen forutsetter en del reising, kvelds- og helgearbeid. Evne til å ta initiativ og å arbeide selvstendig og målrettet er viktig. Erfaring og kjennskap til politiske prosesser, Venstres politikk og organisasjon er et krav. Personlig egnethet vil bli vektlagt i ansettelsen. Søkere bør ha utdanning på høgskole- eller universitetsnivå.

Ta kontakt med generalsekretær Trond Enger tlf 908 51 055 eller e-post [email protected], for spørsmål om stillingen.

Kortfattet søknad og CV sendes til [email protected] innen 17. februar.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**