Venstre prioriterar Bergensbanen

I Hordaland 31.01. etterlyser Ola Folkestad svar frå Hordalandspolitikarane om kva me som kollegium har gjort for Bergensbanen. Det enkle svaret er: Fint lite. Det meir utdjupande: Alt for lite.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**


Utover vedlikehaldsarbeid er det i statsbudsjettet 2013 sett av kr 50 mill. til Bergensbanen. Løyvinga er oppstartsmidlar for dobbeltspor gjennom Ulriken, eit prosjekt til 3,2 milliardar.

Terje Breivik

Foto: Bård Ek

Dei tre viktigaste enkeltprosjekta for å få redusera reisetida monaleg er nemnde dobbeltspor gjennom Ulriken, dobbeltspor Arna – Voss, og Ringeriksbanen. I samband med handsaminga av statsbudsjettet føreslo Venstre:

•Kr 175 mill. til Ulrikentunellen.
•Kr 25 mill. til detaljplanlegginga av Vossabanen (konseptutvalsutgreiinga vert ferdig i år, for ikkje å tapa tid, vil me starta prosjekteringa med ei gong).
•Kr 3 Mrd til oppstart av "Intercity AS" (prosjektorganisering og — finansiering). Ringeriksbanen er inkludert i Intercity — utbygginga.

Venstre vil prosjektfinansiera store samferdsleanlegg ved hjelp av statsobligasjonar. Slik sikrar me fullfinansiering av heile prosjektet, og at privat kapital som søkjer investeringsobjekt, går til viktige fellesskapsoppgåver.

Folkestad etterlyser felles initiativ frå Hordalandskandidatane for at dei saman jobbar for Bergensbanen. Eit ønskje Venstre deler og skal gjera vårt for å bidra til.

Terje Breivik
1. kandidat til Stortinget, Hordaland Venstre

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**