Årsmøte i Nøtterøy Venstre avholdt 24.1.13

Under årsmøtet til Nøtterøy Venstre, som ble avholdt på Tinghaug på Borgheim, ble det sittende styret gjenvalgt. Arne Magnus Berge fortsetter som leder, Joachim Bræk Poppe-Holmdahl som nestleder, mens Marite Juul og Egil Martinsen fortsetter som styremedlemmer.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Kandidater til valg 2011, Venstre logo

Foto: Steinar Haugsvær

Berge, Poppe-Holmdahl og Juul ble utsendinger til fylkesårsmøtet, som avholdes på Borge Hotell, Husøysund 8. til 9. februar.

For uten de sedvanlige valgene, ble regnskap og årsberetning gjennomgått og diskutert.

Medlemsmassen i lokallaget holder seg antallsmessig også i år relativt stabilt. Derimot har medlemsaktiviteten vært noe avtagende over tid. Vi planlegger derfor et møte på forsommeren, for å få med flere av lokallagsmedlemmene våre. Vi ønsker også å se nærmere på muligheten for å få til et interkommunalt samarbeid med våre nabolag. Muligheten for et nærmere samarbeid med lokallaget i Tønsberg har vært diskutert i flere år. Leder, Arne Magnus tar kontakt dem for å sondere om det er interesse for dette.

Referat fra møtet sendes ut alle medlemmer som har registrert sin e-postadresse i medlemsregisteret. De som ikke har gjort dette, anbefales å gjøre det. Enten ved å ta kontakt med Venstre sentralt, eller ved å sende en epost med kontaktinformasjon til en av medlemmene i styret. Om du ikke har e-post, men ønsker å motta referat i papirform, vennligst underrett styret om dette.

Årsmøte møte stoler bord konferanse hotell

Foto: Christoffer Biong

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**