Sara Sægrov Ruud – ny leder for Venstrelag i vekst

Risør Venstre fikk sin første kvinnelige leder da Sara Sægrov Ruud (40) på et meget godt besøkt årsmøte lørdag, enstemmig ble valgt som ny lokallagsleder. Sara Sægrov Ruud ble medlem i Venstre allerede som 17-åring og ser frem til å ta fatt på sin nye lederrollen for Risør Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Sara Sægrov Ruud - ny leder for Risør Venstre

Sara Sægrov Ruud – ny leder for Risør Venstre
Foto: Egen

– Dette er en oppgave jeg går til med ikke så rent lite ydmykhet. Samtidig er det utrolig spennende å ta sjansen og bli leder for et allerede veldrevet Venstrelag med en av landets aller beste politiske nettsider og svært mange godt kompetente medlemmer og politiske representanter som vet å markere seg.

Sara Sægrov Ruud jobber til daglig ved Risør Videregående skole, er gift, har to barn, er styremedlem i Agder Venstre og står som 7.-kandidat på Venstres lister i Aust-Agder Venstre og Vest Agder Venstre ved høstens Stortingsvalg.

– Risør Venstre har en synlig og meget godt arbeidende politisk bystyregruppe som vi i styret må jobbe for å bakke opp best mulig. I tillegg vil en av styrets viktigste oppgaver være å legge tilrette for en god valgkamp i 2013.

Et parti i vekst
I 2012 fikk Risør Venstre 5 nye nye medlemmer og vi håper de får følge av mange nye medlemmer også i 2013, sier Sara og ønsker nåværende og nye medlemmer hjertelig velkommen til godt politisk arbeid i Risør Venstre fremover – meld deg inn du også!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**