Rødt, blått eller grønt – spiller det noen rolle?

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Velkommen til medlemsmøte i Grünerløkka Venstre tirsdag 29. januar kl. 20.00 — 21.30. Møtet finner sted i 2. etg på Crow Bar, Torggt. 32.

Kom gjerne litt før møtestart. Vi vil være på plass fra kl. 19.30 for å bli kjent med deg som er ny i partiet eller tidligere ikke har vært så aktiv.

Norge og Oslo står foran et spennende stortingsvalg i år. Venstre ønsker et regjeringsskifte. Vår egen størrelse avgjør Venstres mulighet for innflytelse i Stortinget de kommende årene. Derfor er det avgjørende for utfallet i mange saker hvordan Venstre gjør det ved valget.

Bli med å diskutere hva som er de viktigste skillelinjene i norsk politikk:

• Hvilke saker avgjøres ved valget til høsten?

• Hva er hovedskillelinjene mellom den sittende regjering og de borgerlige?

• Hva er hovedskillelinjene mellom Venstre og Høyre/Frp?

Vi får høre en innledning ved Kjartan Almenning. Han er til daglig organisasjonssjef i Venstre, og har det siste året fungert som sekretær for programkomiteen. Almenning har utdannelse i statsvitenskap og bred bakgrunn fra ulike norske og internasjonale politiske organisasjoner. Han er også bydelspolitiker på St. Hanshaugen.

Alle medlemmer, og nysgjerrige ikke-medlemmer er velkomne!

Ring styret ved Eivind (tlf 938 62 007) eller Marit (tlf 977 23 431) hvis du har problemer med å finne fram eller lurer på noe!

Vel møtt!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**