Treng vi eksternt tilsyn til fosterbarna?

– Treng vi eksternt tilsyn for fosterbarna? spurte Venstres Jan Kløvstad i formannskapsmøtet torsdag, med utgangspunkt i diskusjonane om korleis fosterbarn i Arendal har det, og tydeleg umseje mellom styret i fosterheimsforeninga og kommuneadministrasjonen

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

stilte Venstre spørmål om kva som kan gjerast for å betre situasjonen. Saka var også oppe i oppvekstkomiteen før jul, men da stemte fleirtalspartia Frp, Høgre og KrF mot å ha ekstern gransking. Også nå svarte rådmannen at det bør halde med Fylkesmannens tilsyn, mens Venstre er i tvil om dette er nok.
– Etter dei enorme forskjellene i oppfatning og omtale av kva som skjedde i interne og eksterne granskingar i for eksempel politiets rolle i Utøyatragedien er det grunn til å stille spørsmål om vi kan stole på berre interne evalueringar, sa Jan Kløvstad.

Jan Kløvstad

Foto: Svein Sundsdal, NRK

Agderposten skriv dette om saka laurdag 12. jnauar:

“ARENDAL: — Etter mitt syn er tilsyn fra fagfolkene hos Fylkesmannen den beste, eksterne gransking vi kan få i det kommunale barnevernet, svarte rådmann Harald Danielsen da Jan Kløvstad (V) tok opp Agderpostens oppslag i romjula, der Aust- Agder fosterhjemsforening uttalte ønske om en ekstern gransking av barnevernet. De uttrykte stor bekymring særlig for kapasiteten i Arendals barneverntjeneste.

…Danielsen viste til at man jobber for kontinuerlig forbedring av barnevernet. Det er nå søkt fra de øremerkede pengene på statsbudsjettet til tre nye stillinger i 2013. En større kompetanseheving av staben er gjennomført i 2011 og 2012. Rådmann viste til tilsyn fra Fylkesmannen, og at avvik som ble funnet er blitt lukket.