Harstad Unge Venstre avholdt årsmøte

Harstad Unge Venstre avholdt i dag sitt første årsmøte etter stiftelsen høsten 2012. Even Aronsen ble gjenvalgt som leder etter valgthriller, og Harstad Unge Venstre gikk inn for mer yrkesrettet undervisning på yrkesfag, og oppsiktsvekkende også for oljeleting i Lofoten/Vesterålen

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Et godt besøkt årsmøte gikk av stabelen i Rådhuset i kveld. Nærmere 15 oppmøtte var tilstede for å overvære årsmøtet, hvorav halvparten med stemmerett. Hilsningstaler fra Unge Høyre og Fremskrittspartiets ungdom ble holdt. Harstad Unge Venstres leder Even Aronsen sa seg fornøyd med tida siden stiftelsen, og stilte til gjenvalg. Mot han stilte Ole-Markus Simonsen; som etter å ha oppnådd likt resultat etter en valgomgang trakk seg – og støttet gjenvalg av Even Aronsen. Et fulltallig styre ble valgt inn. Det var også rom for å drøfte politiske standpunkt, og Harstad Unge Venstre gikk blant annet inn for mer yrkesrettet undervisning på yrkesfag, og oppsiktsvekkende også for oljeleting i Lofoten/Vesterålen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**