Velkommen til årsmøte i Vestfold Venstre

Vestfold Venstre kan ønske velkommen til to dagers fylkesårsmøte 8. og 9. februar 2013 på Borge Hotell, Husøysund, ca. 7 km sør for Tønsberg. Årsmøtet skal behandle ordinære årsmøtesaker samt siste utkastet til Stortingsvalgprogrammet 2013-2017, debattere valgkamp og vedta politiske uttalelser. Venstres nestleder Terje Breivik er invitert og deltar fredag kveld den 8. februar.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Fylkesårsmøtet varer fra fredag 8. februar kl. 17.00 og med beregnet avslutning lørdag 9. februar kl. 16.00.

Årsmøtepapirer til fylkesårsmøtet vil bli sendt pr. e-post til lokallagslederne og til hver delegat i den grad det er mulig.

Terje Breivik kommer til fylkesårsmøtet

Foto: Gunn-Torill Homme Mathisen

Viktig sak på årsmøtet er programkomitéens endelige forslag til nytt Stortingsprogram for perioden 2013-2017. Dette programmet ligger lagt ut på Venstres hjemmeside og kan hentes ut ved å klikke Frihet. Fremtid. Fellesskap. Et liberalt program som setter folk først.
Eget skjema for endringsforslag vil bli benyttet og frist for innsending av endringer er 1. mars.

Per Martin Berg, Arne Magnus Berge og Vivi Karlsen er redaksjonskomité. Fristen for å sende inn forslag til politiske uttalelser/resolusjoner er innen mandag 4. februar, til Per Martin Berg på e-post: [email protected]

Det er ikke styrevalg i år, men det skal velges 8 landsmøtedelegater. Hilmar Flatabø er delegat til landsmøtet i egenskap av fylkesleder.

Spørsmål vedr. overnatting, registrering og betaling (frist 25. januar) rettes til økonomiansvarlig Kjell Skalmeraas på e-post [email protected] eller på telefon: 901 91 184.

Det antas at fylkesårsmøtet vil ha ca. 50 deltakere inkludert delegater valgt fra Unge Venstre-lagene i fylket.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**