Oslo for Trine

Vi starter valgkampen i Oslo med en fest! Hvis du vil være med på å vinne valget for Venstre i høst, så bør du ikke gå glipp av dette. Enten du er aktivt medlem, nyinnmeldt og nysgjerrig, eller bare en venn av partiet eller av oss som stiller på stortingslista, så er du hjertelig velkommen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Oslo for Trine

Foto: Hans Starheim

Festen starter rett etter at årsmøtet i Oslo Venstre er slutt for dagen (og de som deltar der og trenger en matbit, kan kjøpe det på stedet.) Programmet er ikke helt klart enda, men vi lover at det blir flere hyggelige overraskelser. Og så får du selvsagt sjansen til å møte Trine, Ola, Guri, Daniel, Toril og mange av de andre som stiller som kandidater for Venstre i Oslo i høst.

Vi tar festen i de helt nyåpnede lokalene til Fabrikken på Hasle, i det som tidligere var vin og brennevinslageret til Arcus. Dit kommer du deg lett med linje 5 på t-banen (rett ved Hasle t-banestasjon) eller med bil (gode parkeringsmuligheter.) Festen er i samme lokaler som Oslo Venstres årsmøte tidligere på dagen.

Følg med på hva som skjer på facebookeventen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**